Valpigt



Jag och mamma längtar tills Stina börjar löpa för då ska vi försöka ta valpar på henne. Vad konstigt det känns att tvinga min lilla tös till en graviditet men sådana här gener måste helt enkelt gå vidare. Det finns ingen som är så charmig som Stina. Ja, Texas förstås, han kommer alltid vara min stora kärlek men Stina är verkligen min stora glädje.

Det är sällan jag ser Stinas leende (den här bilden är ett undantag!) i och med att hon har ett underbett som är typiskt för små shi-tzuh och lhasapso. Stina är en riktig trevägskorsning, hon har även tibetansk spaniel i sig! Det är bara Texas som är renrasig och har finaste stamtavlan i familjen men jag är minst lika stolt över min oäkting som charmar vemsomhelst med sitt härliga lynne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback