Namn

När jag har tråkigt brukar jag surfa runt på Birthday i och med att jag är så otroligt åldersfixerad.

Jag är precis just i dag 24 år gammal, 6 månader och 24 dagar. Jag föddes på en måndag och har levt i 8974 dagar. Mitt stjärntecken är kräfta och enligt kinesisk astrologi är jag född i kaninens år och mitt element är eld. Typiska egenskaper för en kanin är fredsälskande, listig, förståndig och perceptiv. Typiska egenskaper för elementet eld är energisk, dynamisk självsäker.

Det finns nio personer i Sverige med mitt namn. Det finns sju personer i Sverige med min pojkväns namn men det roligaste där är att det finns en till person med exakt samma namn och som är född exakt samma dag och samma år som min kille! Vad är oddsen? Så otroligt vanligt efternamn har han ju inte...

Hur många i Sverige delar du namn med?



Kommentarer
Postat av: Evy

Hahah du är så kass!! ;)

2012-02-13 @ 17:20:06
Postat av: Ea

Oddsen är nog stoor ;D

Postat av: Novembersara - i väntan på majbebis

Det finns 6 st Sara Sikström =)

2012-02-14 @ 10:47:04
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback