Helgmat



Fredagskvällens middag bjöd på aioli, kräftstjärtar och ugnsbakade ostkex! Galet gott! Jag kan verkligen rekommendera den här livsstilen om ni som jag älskar ost, feta såser och inte är stormförtjust i varken pasta eller potatis!

På lördagen åt vi lchf-plättar med blåbär, sukrin och grädde till frukost. Inte det godaste jag ätit den här veckan men det gick ner! Annars åt vi en sjukt god tacogratäng och i kväll blir det fläskfilé, grönsaker och bearnaisesås. Älskar LCHF! Däremot är det ju en diet/livsstil där du absolut inte får fuska och äta godis (socker) eller kolhydrater för då skulle du ju öka i vikt radikalt i och med allt fett du stoppar i dig.


Kommentarer
Postat av: Carro

Fan jag vill också börja med LCHF....

Postat av: Angelica

Carro: Du får väl börja när du slutat amma! Du kommer inte bli besviken, man går ner i vikt jättesnabbt och är mätt och glad hela tiden :)

2012-02-06 @ 15:48:26
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback