Fluga på modet

Jag älskar flugor på killar. Alltså inte flygfän som surrar runt dom, obviously, utan flugor killar har runt halsen vid speciella tillfällen. Jag läste att fluga gått från nördstämpel till högsta mode! Å andra sidan skiter jag väl i om det är nördstämpel att bära fluga, ni som följt den här bloggen vet ju att jag gillar nördiga killar som är helt insnöade på något märkligt intresse (då talar jag inte om nördar som har en porrsamling i alfabetisk ordning utan "vanliga" nördar som är mer insnöade på musik, sport eller liknande).

Hursomhelst ser jag verkligen framemot att åka till Irland och gå på bröllop (förhoppningsvis några kilon lättare också) och matcha kärlekens fluga med min klänning (som ska bli min belöning när jag nått mitt mål!). Jag undrar vilken färg som är snyggast på oss båda.. Marinblått, rött, grönt, lila..?


Ryan Gosling i en fin svart fluga.
Bild


Kommentarer
Postat av: Ea

Fluga är snyggt! Jag tycker helt klart marinblått eller grönt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback