Mio min Mio

Jag tror jag har hittat vår soffa! Den uppfyller alla våra krav. Två divaner och djup så man kan halvligga framför TV:n eller ligga sked vilket är fysiskt omöjligt i den vi har nu. Då måste man först ta bort ryggkuddarna vilket inte blir så bekvämt. Nej, en fet, djup soffa som gamlingar har svårt att ta sig upp ur vill jag ha med massor av kuddar och plädar så man riktigt kan "boa" in sig.
 
Bild: Mio
 
Kampanj är det visst också. Ja, jag tror det får bli en ny soffa från Mio. Sen kan man ju komplettera med en fåtölj och fotpall när vi bor större så småningom.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Stor soffa är kanon, allt och alla får plats :)

Svar: Ja, hur många sittplatser är det i eran och var köpte ni den? Vet att jag frågat förut men har ju minne som en guldfisk!! :P
Angelica Lindvall

Postat av: Anonym

åh vilken tjusig soffa : )

Svar: Ja, visst är den? =)
Angelica Lindvall

2012-08-11 @ 08:35:58
Postat av: Marie

Den är både jäkligt snygg och ser störtskön ut! :)

Svar: Hehe, ja, längtar tills lön så vi kan köpa den! ;-)
Angelica Lindvall

2012-08-13 @ 10:27:14
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback