Det manliga könet

Saker som alltid irriterat mig hos det motsatta könet:
 
1. Killar som stannar efter vägen och kissar utan att använda våtservett efteråt så deras äckliga snoppbaciller fastnar på ratten som andra förare kommer att använda. 
2. Killar som har joggingsskor på sig på krogen. Ja, det finns faktiskt killar som har det och det är alltid så sjukt avtändande. Jag skulle aldrig ligga med en kille med fula skor.
3. Killar som rapar och fisar bland andra. Vet inte om de har mer slappa rövhål än vi tjejer men det verkar sannerligen vara en manlig grej det där med att vara allmänt vidrig bland andra.
 
I övrigt gillar jag killar mer än tjejer. De är rakare, har råare humor och verkar i mångt och mycket mer öppna för äventyr och spontana infall vilket åtminstone jag uppskattar men det skulle ju inte skada om de såg över sin hygien en aning. 
 
 
 We♥it
 

Kommentarer
Postat av: Marie Bergman

Hahaha, "slappa rövhål". Tack, jag behövde få skratta lite ikväll!

Svar: Haha, kul att jag kunde pigga upp!! ;-) Kram till dig!! <3
Angelica Lindvall

Postat av: Ea

Ja du, vännen... Slappa rövhål! ;D Haha, så klockrent! Jag kan faktiskt inte annat än hålla med dig! Fast har inte tänkt så mycket på punkt 1 tills nu, usch vad äckligt!!! Jag gillar också killar mer än tjejer överlag!

Svar: Ja, men jag är rätt överkänslig mot bakterier och basilusker. ;P
Angelica Lindvall

2012-09-02 @ 00:42:57
URL: http://eabea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback