It don´t show when you break up

Klockan halv tre ringde Daniels alarm i natt. Då var det dags för han, bröder och co. att åka till skärgården för att fiska i två dagar. Lättväckt som jag är så lyckades jag inte somna om. Låg och vände och vred på mig fram till halv sex då jag fick nog, åt frukost och körde hem till mamma. Väl där la jag mig i deras dubbelsäng med mina två hårbollar och fick åtminstone en timmes sömn. Känner mig inte särskilt utvilad eller redo för jobb fram till klockan 21 i kväll men det är bara att bita ihop. Jag led av sömnsvårigheter större delen av gymnasiet så jag kan mina knep för att hålla mina guldgröna öppna men hädanefter röstar jag för skilda sovrum. ;-)





I'll bet you're his masterpiece
I'll bet you're his self-control
Yeah you'll become his legacy
His quiet world of white and gold
And I'm the one who ought to know
I'm the one you left to rust
Not one of your twisted friends
I´m the one you couldn´t love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback