Stress

Förkyld ofta? Det kan vara tecken på STRESS. No shit Sherlock.

Klart som korvspad att stress leder till sämre immunförsvar och därmed ökar risken att drabbas av förkylningar. Jag är ett levande praktexemplar. Men som Ea sa: "Jag tycker att vi fortfarande är lite för unga för att hitta balans i livet". Men kanske borde jag ge KBT-övningar, meditation och yoga en chans ändå. Chilla och ta det piano. Åtminstone några minuter i veckan. ;-) Det värsta är att jag ofta stressar upp mig för saker och ting som sedan leder till att jag blir stressad över det faktum att jag är stressad. Skrattretande men sant!


Kommentarer
Postat av: Ea

Fast jag vill verkligen inte att min fina vän ska vara stressad, det är inte bra. <3

Postat av: Angelica

Goding! Du får mig att slappna av. :) Bästa vän. <3

2012-04-10 @ 18:53:20
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback