Borlänge skyline





Efter påskmiddagen tog vi en tur mot Bäsna och sen när det var närmare midnatt tyckte Daniel, romantiker som han är, att vi skulle åka upp till Bergebo och titta ut mot ett nattsvart Borlänge som lystes upp av fullmånen. För en kort sekund kändes det som att det var New Yorks skyline vi blickade ut över. Ja, om man kisade något fruktansvärt med båda ögonen samtidigt.

Där och då, mitt i bilhånglet till Free fallin´med Tom Petty, så lovade jag honom att hädanefter vara en snäll flickvän som inte bråkar om småsaker. Jag är fan 25 år snart men beter mig som en obstinat tonåring med gråtattacker och maler på med att "allt är meningslöst". Istället ska jag försöka se mig själv från ett utifrån-perspektiv när sådana tankar dyker upp och då kommer jag inse hur jäkla banal och löjlig jag är. Jag har allt jag vill ha och det jag inte har får jag väl göra precis som alla andra och KÄMPA mig till.

Kommentarer
Postat av: Novembersara - i väntan på majbebis

SV; Ja det här med ful-dagar är hemskt! Fast det är inte riktigt så jag känner och jag tror inte det här kommer gå över förrän bebbo tittar ut, har ont i hela kroppen och hormonerna bara spökar som fan ;p haha! Önskar jag "bara" hade en fuldag haha, men känns som jag kommer känna mig så här tills vi har flickan här =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback