Birthday wishes



När det är födelsedagar så inser jag att jag själv också blir äldre och att min naiva önskedröm om "att när jag fyller 25 så ska jag köpa mig en Chanel 2,55" är så långtifrån verkligheten som den bara kan komma. Det finns inte en chans att jag hinner spara undan så mycket pengar eller ens har möjlighet och tid att åka till närmaste Chanel-butik (Köpenhamn?) inom loppet av, hjälp mig, tre månader! Nästa naiva önskedröm är kanske "När jag fött mitt första barn har jag gjort mig väl förtjänt av en Chanel-väska" eller "När jag fyller 30" men jag antar att det lär komma annat emellan även där och så förblir min naiva önskedröm just en önskedröm. Tur ändå att jag har en fantastisk Marc Jacobs-väska som påminner en del om favoritdyrgripen.



Försökte få tag i en taxi i NYC förra våren! Den här bilden är inte aaaalls arrangerad.. ;-) Känner dock att high heels vore mer passande än Converse när man bär runt på en påse från MJ men vad kan man begära av en lantlolla från Dalarna?

Kommentarer
Postat av: Ea

Åh älskade NY, mår så bra när jag tänker tillbaka på alla fina minnen med mina bästa! <3 Minns den där bilden som om det vore i går! Brukar fnissa för mig själv när jag tänker på Micks kommentar angående sin Hulken t-shirt inne på den fina MJ butiken! ;D

Postat av: Angelica

Ea: Härliga minnen!!! =D

2012-04-19 @ 20:01:32
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback