23

Nu har jag äntligen färgat mitt dassiga hår i en mörk rödbrun ton (färg 23 på frisörspråk). I like it a lot. Men jag tror faktiskt ni får vänta med att se en bild tills jag befinner mig på den gröna ön och kan ta lite mer glamourösa modellwannabe-bilder med en mer exotisk bakgrund än mot min fula fondvägg.

I kväll, efter jag skrivit klart alla mina artiklar som måste skrivas innan jag åker, så ska jag ha en girly night by myself. Klippa och måla naglarna, färga ögonbrynen, göra ansiktsmask och ja, helt enkelt försöka göra mig liiite mer representativ för katolskt bröllop. Hur jag nu ska lyckas med det.


Kommentarer
Postat av: Fru K

Tror att det räcker gott med lite hederlig gammal skenhelighet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback