Våga för att vinna

Första gången jag träffade henne var på midsommar för två år sedan. Då var hon en liten tjej med stora bruna rådjursögon och lockigt, blont hår. Bakom ögonen fanns en längtan bort, liksom virvlarna i håret som verkade leva sitt eget liv. Vi fann varandra direkt och pratade i flera timmar om vad vi båda längtade efter, vad vi drömde om och vad vi ville göra med livet mer än att bara leva det. Hon pratade redan då om att hon skulle vilja resa mer, kanske göra en stor resa på egen hand för att både växa som människa, lära känna sig själv lite bättre och återvända med nya upplevelser och erfarenheter i bagaget.

Nu två och ett halvt år senare ska hon göra det hon så länge drömt om, att på egen hand resa till Australien och Sydostasien. Jag tycker att ni ska följa hennes planering för sitt livs äventyr på
den här bloggen. Det är en fantastisk tjej som kommer lyckas med vad hon än väljer att göra.










Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh Angelica!!! Du är ju helt underbar!!! Åh va glad jag är över att ha dig i min närhet. Du är en tjej som jag verkligen inspireras av. Du förstärker verkligen min syn på att ingenting är omöjligt!!! För vi kan bara vi vill!



Vet du vad du ska få av mig inom en snar framtid?! En påse ostbågar!

Postat av: Angelica

Men durååå <3 Jag är jätteglad över att ha dig som vän, ännu mer glad att du råkar vara Daniels bästa tjejkompis. Jag menar, vad är oddsen på att få två guldkorn sådär bara!? =D En myskväll med film och ostkrokar snart, du, jag, Danne och NK vore det ultimata! =D

2011-10-25 @ 14:15:39
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback