Frikort?

Jag och Daniel tittade på Höstlegender i går. Ni vet, den där gråtmilda filmen om tre bröder som blir kära i samma tjej, eller ja, tjejen blir hopplöst förälskad i mellanbrorsan som spelas av Brad Pitt vilket jag har full förståelse för.


Daniel: "Om du och jag är tillsammans och jag för första gången skulle presentera dig för min familj och det visar sig att jag har en bror som ser ut som Brad Pitt, skulle du bli kär i han då?"

Jag: "Ja, herregud ja..."

Daniel: "Tur att jag inte har en bror som ser ut som han då".



Men visst håller ni med om att det är okej med frikort om det är
Brad Pitt?


Bild

Kommentarer
Postat av: Filippa

haha.. ja, är ju inte fy skam o vara buksvåger med Brad ;)

Postat av: Ea

Hahahaha! ;D

2011-10-28 @ 11:47:44
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Ella

Klart som fan! han är så snygg i den dära filmen. döör.

2012-04-08 @ 01:07:44
Postat av: Anonym

snygg, snygg, snygg. klart det är frikort! speciellt om han ser ut så här!

2012-04-08 @ 01:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback