Flygande Jakob

Två dagar i rad har jag kommit hem till dukat bord efter jobbet. Det är ju helt fantastiskt att ha en sambo eller "kulbo" som lagar mat åt en. Först Flygande Jakob och i går blev det Fattiga riddare. Jag börjar bli bortskämd. Och tjock(are). Vi är ute och går en timme varje kväll men för att förbränna all mat vi äter så måste vi nog gå till Falun och tillbaka minst.

Får nog allt bli sallader och annan smalmat hädanefter. Jag ska för tusan utomlands om bara två månader och då vill jag inte se ut som
Moby Dick.

Kommentarer
Postat av: Novembersara.

SV; TACK snälla du =)

Postat av: Mimmi

Jag är fortfarande chockad över att Daniel kan laga mat så braaa! Haha, vilken kille du har Angelica! Och du... Tack för tipset som du gav mig i min blogg :) Du är allt bra att ha!!!!

2011-10-13 @ 18:13:01
URL: http://mimmifrykberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Novembersara: :)



Mimmi: Haha, ja, han är grym på matlagning! =P Goding, du är allt bra att ha du med. <3

2011-10-13 @ 20:16:51
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback