Ensam hemma

Daniel är på resande fot. Han ska till Norge och besöka företag med skolan. Han kommer hem först i morgon kväll vilket betyder följande:

* Jag har makten över tv-dosan (och får kolla på Desperate housewives i kväll utan klagomål!)
* Jag får ha fula men oj så bekväma trosor på mig (det får jag annars också men let´s face it, ingen kille tänder på
Bridget Jones-trosor)
* Jag kan bajsa med öppen dörr (detta var såklart Evelinas briljanta förslag)

* Jag kan spela data-spel hur länge jag vill

Ja.. det var väl det. Vad mer kan jag göra som jag inte redan gör? Det är ju skönt att vara ensam, bara med sig själv, emellanåt. Sätta på sig sin fulaste pyjamas och verkligen bre ut sig i soffan, lyssna till tystnaden, försvinna in i en bok och njuta. Jag ser framemot en skön ensam-kväll!


Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback