De överlevde!



I dag matade vi änderna nere vid älven med saffransbrödet vi misslyckades med. De var inte alls lika kräsmagade.



Daniel lockade på sin favorithona...



... en and som var mer ljus än de andra honorna.



Hon ser väldigt beskedlig ut men skenet kan bedra...



... hon gav de andra änderna flera tjuvnyp för att hon själv skulle få mest mat. Ja, klart att Daniel gillar henne, hon påminner ju om mig. ;-)



Jag har också fått en egen favorit, min modige hanne...




... som kan både hoppa och dansa!



Jag har lärt han allt jag kan, som att ge Daniel tjuvnyp.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Filippa

ni är ju för söta :)

Postat av: Angelica

Filippa: Men du är väl för söt!!! <3 Saknar dig skruttan.

2011-12-01 @ 16:19:05
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback