Walk a mile in my shoes

Jag startade dagen med att gå runt sportfältet. Klarvaken redan vid sex. Det är så jäkla skönt att promenera när man väl fått arslet ur vagnen så att säga. En morgonpromenad och en kvällspromenad borde göra susen för beachkroppen eller ja, egentligen livskroppen. För nu siktar jag på en hållbar livsstil och jag mår mycket bättre när jag promenerar mycket och äter regelbundet enligt tallriksmodellen. Fast det är klart, pizza är fortfarande min stora last.

Så fort det är barmark ska jag börja köra intervaller. Jag måste få upp flåset också. ;-)


Kommentarer
Postat av: Ea

Du är duktig du, Anki. Keep up the good work! Jag hejar och tror på dig!

Postat av: Angelica

Japp, nu jäklar har jag fått bättre motivation än någonsin!! =D

2011-03-09 @ 15:28:13
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback