Start spreading the news...


Jag vid Times square 2007.

Nu är boende och vårt ej ombokningsbara flyg ombokat. Tio dagar av shopping, musikaler, fest, parkhäng i Central Park och turistevents med de bästa. Tre brudar och två grabbar - kan bara bli awesome! Vi fick hyra ett eget rum på Columbus circle som ligger beläget en kort promenad från Times square och ett kvarter från Central Park. Nu börjar jag längta! Från början var det tänkt att vi skulle köra roadtrip kust till kust men två bangade på grund av för lite cash. Men New York i maj är bättre än inget alls!

I ♥ NY!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag känner på mig att denna resa kommer bli något alldeles extra :) Det kommer bli helt fantastiskt roligt!!!!

Postat av: Angelica

The best fucking trip of our lives!! =D

2011-03-18 @ 15:19:47
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback