Marint

Så typiskt när man väl har cash på kontot så hittar man ingenting men när man är fattig som en kyrkråtta hittar man allt. Jag gick in i butik efter butik men gick tomhänt därifrån, tills jag kom till KappAhl! Där hittade jag denna fina marinblåa tröja med vit spets. Köpte också ett par svarta harem/bullfittsbrallor i kostymbyxmodell. Riktigt bekväma. Det blev också ett blåvitrandigt ribbstickat linne från H&M för 49 spänn. Det är ju onekligen mycket marint ute i butikerna nu så här på vårkanten men jag gillar´t!








Lite knöligt men jag skyller på bilringar och att linnet är långt så jag fick knöla ner det under brallorna. ;-)

Kommentarer
Postat av: Ea

Åh vilka fina kläder och marint är alltid snyggt och då speciellt till våren och sommaren. Snygg tjej också! :*

Postat av: Angelica

Ea: Ja, marint är fint. Nästan så jag har lust att flytta till västkusten. ;-) Tack vännen men du är snyggare! Och kommer bli ännu snyggare efter New York.. ;-) Fatta alla snygga unika kläder som ingen annan i Sverige har! Woop woop!

2011-03-26 @ 10:01:18
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback