Löjligt bra

Jag mår så löjligt bra just nu. Det hade jag aldrig kunnat tro för bara några månader sedan. Så mycket som satt perspektiv på mitt liv sedan det fruktansvärda inträffade. Samtidigt oroar jag mig för att känslan inte kommer hålla. Livet är ju så upp och ner, fram och tillbaka, runt, runt, runt hela tiden. Men jag har blivit bättre på att leva i nuet. Det är så mycket roligare att bara göra det som faller en in istället för att överanalysera, tolka signaler och oroa sig för framtiden. 



© Angelica Lindvall

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har en viktig poäng där :)

Postat av: Angelica

Anna: Jag har alltid viktiga poäng.. ;-) Men att jag mår så löjligt bra beror framförallt på att jag har så fantastiska vänner i mitt liv som gör varje dag värd att leva fullt ut! <3

2011-03-31 @ 10:23:08
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Filippa

Skönt att höra :)

2011-03-31 @ 11:56:06
URL: http://inspirations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback