En snabb genomgång

Elina, en av mina gamla och finaste bloggläsare ville att jag skulle ge en update som hänt i mitt liv sedan sist. Så jag gör väl en resumé av 2010. Året då jag inte skrev ett endaste blogginlägg.

♣ Jag jobbade extra som dagisfröken. Det var kul att få betalt för att få leka på arbetstid.
♣ Jag började ett "nytt" jobb som skribent för Centrumbilagan och Bostad&Motor som båda är produktioner av Dala-Demokraten.
♣ Jag var med och startade Black City, Borlänges största rockklubb, som blev en omedelbar succé med fullsatt varje gång. Nu har jag dock tackat för mig. Det är roligt att starta upp lyckade grejer men efter ett tag blir även det vardag.
♣ Jag var inte utomlands en enda gång, förutom Norge. Men det räknas väl knappt? Fast oj, vilket vackert grannland vi har!
♣ Missade självklart inte Peace&Love men eh, många av de banden och artisterna jag ville se.
♣ Deltog i Malungs dansbandsvecka men särskilt mycket dansande blev det inte för min del. Däremot en rejäl fylla. Jag ska växa upp snart, jag lovar.
♣ Jag mådde för övrigt riktigt kasst 2010, värre än 2009. Tror att sorgen och chocken kom sent i mitt fall. Men efter kbt är jag back on track! 2011 är mitt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback