Diamonds are a girl´s best friend

Jag tycker det är helt fantastiskt att skaffa nya vänner när man är vuxen. Som vuxen är det inte lika viktigt att umgås varje dag (för annars är vi inte bästisar längre, sådetså!) som det var när man var yngre. Som vuxen förstår man att tiden inte alltid räcker till och att jobb och andra viktiga saker måste gå före. Men så träffas man och det känns som att man inte ens varit en dag ifrån varandra. Vi kan prata om allt mellan himmel och jord, stötta varandra i svåra beslut, ställa upp för varandra utan att kräva något tillbaka.   

Jag har två sådana pärlor till vänner. Två trasiga själar som fann den sista skärvan och tillsammans blev vi ett perfekt smycke med tre diamanter. 

E och A - It´s in the gAme.

Kommentarer
Postat av: Ea

Åh fina du, jag vet inte vad jag ska säga. Jag känner samma sak. Vi tre. <3

Postat av: Anna

Vackert :)

2011-02-17 @ 12:55:22
URL: http://pollydollface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback