Pilates, kan det vara något?

Jag gillar verkligen träning. Att höra andra berätta om sina svettiga träningspass, läsa Topphälsa och äta massvis med fibrer. Men jag hatar att  själv utföra det. Jag tycker inte om att bli svettig. Jag vet ju att det är skoj när man kommer in i en träningsbubbla men vägen dit är så förbannat lång och tråkig. 

Jag funderar på att börja med
pilates. Alla kvinnliga hollywoodstjärnor kör ju pilates och de ser ju fabulous ut. Jag vill gärna se ut som Denise Richards när jag är 38 och har fött två ungar. Mamma har i alla fall ordnat ett träningskit till mig med boll, hantlar och en zumba-dvd. Ja, för zumba gillar jag faktiskt. Trots att man blir svettig.


 


Kommentarer
Postat av: Åsa

zumba är jättekul träning :) pilates har jag testat o de va inget för mig fast kanske borde testat mer än en gång :) yoga är jätteskönt.. testa o hitta din träningsform..

Postat av: Jenny

Piloxing är jag sugen på att prova, box och pilates, än så länge har jag bara provat var för sig och dögillar dom!

2011-02-17 @ 18:11:19
Postat av: Karro

Jag kommer förbi någon kväll så kör vi ett zumbapass till din dvd :)

2011-02-20 @ 15:14:59
Postat av: Angelica

Åsa: Ja, zumba är verkligen kul, känns inte ens som man tränar!! :P



Jenny: Boxning och pilates, där ser man! Lät som en spännande kombo!!



Karro: Ja, gör´t! Nu jäklar, beach 2011!!

2011-02-20 @ 15:41:51
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback