Dag 15 - Mina drömmar

Jag drömmer om att jobba för ett inredningsmagasin. För ett resemagasin. För ett tjejmagasin. Jag drömmer om att ge ut flera böcker. Jag drömmer om honom med de vackra ögonen och det hemlighetsfulla leendet. Jag drömmer att vi får fyra friska och härliga ungar. Jag drömmer om att kunna sjunga och spela gitarr som en rockstjärna. Jag drömmer om att äga en Chanel 2.55. Jag drömmer om att bo i en sekelskiftesvilla på landet. Jag drömmer om att resa till oupptäckta öar. Jag drömmer om att bestiga berg. Jag drömmer om att älska någon så lidelsefullt och mycket att vår kärlek aldrig vissnar och dör. Jag drömmer om att vara ekonomiskt oberoende. Jag drömmer om att de jag älskar får leva lyckliga och vara friska livet ut. Jag drömmer ibland om att leva för evigt men ha nyckeln till döden och den eviga sömnen.



Kommentarer
Postat av: Ea

Var du uppe innan 5 eller hade du inte gått och lagt dig? :/ Härliga drömmar, Angelica. Jag vet att du kommer lyckas! Och jag finns här, stöttar dig och tror på dig. :*

Postat av: Angelica

Ea: Tidsinställt baby.. ;-)Japp, vissa drömmar är ju tämligen orealistiska men det är väl det drömmar är till för.. ;-) Thanks hun! Jag tror på dig med!

2011-02-24 @ 11:05:08
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Marie

Mycket bra drömmar tycker jag :) Liknar mina väldigt mycket ;)

2011-02-24 @ 16:40:23
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback