Dag 05 - Vad är kärlek?

Kärlek är vackert och svårt. Det är stora känslor som berusar våra liv, som förstör, som förgör. Kärlek är den bästa och värsta känslan. Kärlek är mycket. Jag upplever kärlek till min familj, till mina två hundar, till mina vänner, till min hemby, till mina barndomsminnen, till min skoltid, till mina fritidsintressen, till mina gamla kärlekar som fått mig att skratta och gråta. 

Kärlek får människor att leva sina liv fullt ut. Kärlek får människor att avsluta sina liv. Kärlek är Shakespeare. Kärlek är resor och nya platser. Även fast statistiken ser dyster ut så tror jag på livslånga äktenskap, vad vore det annars för mening?



Min morbror Jonas och hans vackra Mikaela när de gifte sig. ♥

Kommentarer
Postat av: Ea

Åh vad fint skrivet, vännen. Jag håller med dig! <3

Postat av: Angelica

Jag <3 dig min vän!

2011-02-14 @ 13:02:43
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det Gustafs kyrkogård?

2011-02-16 @ 16:02:13
Postat av: Angelica

Anonym: Nej, Torsång.

2011-02-16 @ 16:03:23
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback