Paket



Kärlekens julklapp ligger redan under granen... får se hur klåfingrig han är!

I år får jag inte köpa julklappar till familjen då vi har Thailandsresan som en gemensam julklapp, vilket är både skönt eftersom man sparar pengar men också synd då jag älskar att köpa julklappar och slå in i fint papper. Jag lägger ofta ner en hel del krut på att hitta de rätta julklapparna. Som förra året då jag gav mamma en vacker ljuslykta med en ingraverad bild på Simon. Blev en hel del tårar såklart men det var ändå en väldigt lyckad present. ♥

Men som tur är så är jag bjuden på flera glöggkvällar med julklappslekar nu i december och kommer även ha min traditionella julfest med julklappslek så några julklappar kommer jag få slå in ändå! Det är roligt med julklappslekar då man ofta har en fast mindre summa att handla för och ibland också ett tema, exempelvis bokstaven V, färgen blå eller liknande. Då blir julklappsletandet en större utmaning!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken fin present du gav din mamma, verkligen <3



Hoppas ni får en underbar resa :)

Postat av: Angelica

Carro: Tack vännen!



Ja, det hoppas jag med!! :)

2011-12-02 @ 13:44:15
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback