Assistent

Jag har fått lånat min farmors gamla assistent från 50-talet. Det är därför jag bakat så mycket på sistone, måste ju passa på när man har det så lyxigt! Den är riktigt cool och funkar utmärkt trots sin högaktingsvärda ålder men jag skulle verkligen vilja ha en egen så därför skickade jag in till en tävling där man har chans att vinna en assistent. Men jag har sällan tur i spel så därför har min kära mamma lyckats få tag i en assistent för ett pangpris så den hamnar hos mig efter jul! Det finns även en köttkvarn till den så nu ska jag bli husmor på riktigt!


Bild

Den här assistenten från Ankarsrum matchar mitt gröna kök. ;-) Den finns i både rosa, blå och andra ljuvliga pasteller!

Kommentarer
Postat av: Ea

Hade jag haft plats hemma hos mig så hade jag för längesen haft en assistent i mitt kök. Det bästa man kan ha ett kök om du frågar mig ;D Hehe. Så fort jag flyttar till något större ska jag ha en KitchenAid i mitt kök :) Och du har en sådan bra mamma :D Då kan vi baka hos dig efter jul då! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback