Tänk om jag ångrar mig

Ja, jag vet ju varken ut eller in vad jag ska göra med det här bloggandet. Klippa navelsträngen sa jag redan för två år sedan att jag skulle göra. 2010 skrev jag inte en enda rad. Nu är det 2011 och ni ser ju själva vad lite jag skrivit. Men för att skriva klart boken måste jag nästan blogga. Hitta tillbaka till orden. Språket. Mitt språk. Som jag tappat någonstans på vägen. Jag vill hitta tillbaka till timmar som bara flyger förbi, när fantasin sprudlar och jag vill aldrig gå och lägga mig i rädsla för att tappa flödet. Men jag lovar ingenting. Jag kommer skriva när andan faller på men just nu njuter jag så mycket av att leva. Jag fångar varje ögonblick. Precis som det ska vara.







... och sen ångrar mig igen.



Kommentarer
Postat av: elin

Våga inte sluta blogga igen ;)

2011-08-15 @ 16:22:11
Postat av: Filippa

Alltid lika trevligt när du tar ditt förnuft till fånga ;) Me like!

Postat av: Angelica

Gullungar!! <3

2011-08-16 @ 14:52:32
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Carro

ta de som de kommer med bloggen, skriv när du vill liksom :)

2011-08-16 @ 22:06:13
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh jag känner igen mig i det där att tappa m i t t språk! Jag gjorde det en gång, det tog en kämpig resa på några år att hitta tillbaka men det var så VÄRT det hårda jobbet, sen flödade det bara och går inte att stoppa. Good flow heter dte visst på engelska ;)



Skriv när du har lust då! Vi andra får väl skriva medans, det kallas teamwork!!! :D

2011-08-17 @ 11:35:27
URL: http://jennyvoigt.diaryland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback