En midsommarnattsdröm

Den här sommaren har varit så oändlig men samtidigt så kort. Så många minnen jag skapat och skapar. Den började med varmt väder redan i april. Med kärlek som brann och slocknade. Med Maggios ord som ekade i hörlurarna "Finns det en så finns det flera". Många turer fram och tillbaka och så New York i maj som räddade mig från att falla handlöst. Det blev en midsommar. Och sedan kom festivalen till stan.

Jag vågade se mig om igen. Känna och tänka kanske. Med hans tålamod som försökte förstå min nyckfullhet. Till slut så föll jag och han tog emot mig och höll mig kvar.





Nu är det vi. Och jag fattar ingenting.

Kommentarer
Postat av: Filippa

ni är så fina :)

Postat av: Carro

åh vad fina ni är :)

2011-08-16 @ 22:04:46
URL: http://fluffybubble.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tålamod är bra :) Fin bild!

2011-08-17 @ 11:38:54
Postat av: Carina

Va vackert <3

2011-08-18 @ 14:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback