I feel fine

Varför får man ångest fast man bara varit full, glad och haft jävligt kul? Inga skandaler så långt ögat når. Jag är inte längre 17 år och jag beter mig inte längre som 17 år. Jag är absolut mindre attention whore än jag var förut. Det är inte så jävla viktigt att bli bekräftad hela tiden.

Jag vet vem jag är, vad jag kan och jag är den jag är i alla lägen. Man får liksom hela paketet när man umgås med mig. Den spralliga och glada tjejen med tung ryggsäck. Jag är både kanel och socker. Lakrits och choklad. Sommar och vinter. Jag är allt och inget.


Kommentarer
Postat av: Pia

Det kommer med åldern tyvärr ;) herr Ågren kommer när man minst anar det.

2011-04-05 @ 15:38:50
Postat av: Angelica

Pia: Fan, är det så? =D Usch, hemskt att ha ångest bara för att man varit full och glad..

Postat av: Filippa

Det är därför vi tycker så mkt om dig :)

2011-04-05 @ 22:34:50
URL: http://inspirations.blogg.se/
Postat av: Angelica

Filippa: Åh, vad jag tycker om dig. Och ditt ofödda barn är redan väldigt omtyckt från min sida. Fasen vad jag längtar till augusti! <3

2011-04-05 @ 22:53:07
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback