Indien

Nästa år ska jag resa genom Indien och finna meningen med livet. Japp, så får det bli.



Kommentarer
Postat av: Liza

Vad var det du sysslade med på bloggen när den var lösenordsskyddad?!

Postat av: Åsa

Hej

vad spännande.. du väljer verkligen intressanta resmål. hur har du råd och resa så mycket?

om du gör bloggen lösenordsskyddad vill ja gärna ha lösenordet. :)

ha det så bra

Åsa

2009-09-11 @ 08:44:33
Postat av: Angelica Lindvall

Liza: Vem har sagt att jag sysslade nåt med bloggen?



Åsa: Tänk vad häftigt att resa runt i Indien i ett år... men det får nog bli en, två månader för min del. :) Jag jobbar ju väldigt mycket och sparar det mesta, på så sätt har man råd med resor. :)

2009-09-11 @ 10:39:11
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Liza

Du skrev till mig att du "höll på med en sak och bloggen är nere en vecka".. Trodde du skulle fixa med den :)

2009-09-11 @ 12:50:53
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback