Viktnoja, bye!

Det är rätt underligt att när man slutar bry sig om vikten, då helt plötsligt går man ner i vikt. Jag har helt enkelt kommit till insikt att jag inte kan bli en liten nätt 34:a. Jag är en 36/38 och vet ni, jag kunde inte bry mig mindre.

Alla kvinnor är vackra, oavsett former. Visst kan man drömma om att klämma ner sin kropp i ett Lanvin-fodral och ha Victoria´s secret-modellben men ärligt talat, vem fan bryr sig mer än du själv? Ett gott självförtroende fångar vem som helst. Så se till att börja jobba med insidan istället!


Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen har du kommit till sikt att du är en perfekt människa. Mamma vill ha sin dotter som hon är,då är du mycket gladare och spralligare. Komihåg Angelica att killar vill ha något att ta på och inte ha något man får skavsår att ligga bredvid.

2009-10-09 @ 15:51:57
Postat av: Angelica Lindvall

Mamma: Ta inte i så du spricker, jag är långtifrån perfekt men är nöjd ändå. :) Och jag skiter ärligt talat i vad killar vill ha och inte ha, när har jag någonsin brytt mig om deras åsikt? =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback