Dar-es-salaam

Det var ovant att hora ljudet av bilar utanfor fonstret. Inget jag varit van med de senaste veckorna, da har jag bara lyssnat till syrsor som spelar natterna igenom. Jag sov inte sarskilt bra, det var en mygga som surrade runt mitt huvud och jag trodde den hade malaria sa darfor sov jag med tacket over huvudet och fick knappt luft. Ja, jag ar annorlunda jag vet. Klockan ar kvart over nio pa morgonen, vi ska strax aka buss till Dar-es-salaam, en resa pa 60 mil. Hakuna matata.

I morgon ska jag bada i Indiska oceanen. Det ni. =) Ta hand om er sa hors vi snart igen, jag ska forsoka fa tag i internet pa Zanzibar. All karlek till er. <3


Kommentarer
Postat av: Mia

Ska svara på ditt mail senare idag.. är på väg ner till gymmet och sen vidare till Mockfjärd på dop! Känns helt underbart att få höra lite och längtar f*bannt mycket tills du kommer hem och jag får krama skiten ur dig! OCH se alla bilderna.. sitter här hemma en supergrå lördag och är grön av avund! =D Ta hand om dig och njut av solen så mycket du kan. Älskar dig! Massa Kramar!

Postat av: Filippa

Vad underbart att äntligen se ett inlägg! Vilken res! Ska bli så kul att få höra allt. Saknar dig gumman! Var rädd om dig! pusspuss

2009-11-08 @ 18:51:20
URL: http://inspirations.blogg.se/
Postat av: Åsa

åh äntligen nåt inlägg från dig.. va kul o läsa lite.. ser fram emot bilderna :)

så spännande...

ha de bra o ta hand om dig..

2009-11-09 @ 08:44:09
Postat av: Ea

Åh, det ska bli så spännande när du kommer hem och få höra om ditt äventyr och se alla dina bilder. Hoppas din nya kamera fungerat utmärkt! :) Här hemma är det bara grått och tråkigt! Så njut och ta hand om dig! Kramar om.

2009-11-10 @ 00:18:41
URL: http://eabea.blogg.se/
Postat av: Jennie-Lie Kjörnsberg

Hej Angelica!

Snubblade in här och läste om ditt stora äventyr. Vilken resa du gör! Fysiskt men kanske mest mentalt?

Inspirerande.

Hoppas att resten av tiden blir lika givande som den första verkar ha varit.

Hälsningar från din arbetskamrat i norr

2009-11-10 @ 11:33:35
Postat av: twinsen

=) hej hej

2009-11-13 @ 07:27:36
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback