"Välkommen för andra gången i dag"

Jag älskar Friskis&Svettis speakerröst när man drar kortet i entrén. "Välkommen för andra gången i dag". Andra gången. Ja, det är allt eller inget som gäller för mig och just nu är det allt, beach 2009 är sjukt nära..! Om jag var arbetslös skulle jag vara extremt vältränad. För vad kan man göra som arbetslös mer än att söka jobb och träna? I morgon kör jag dubbelt igen, det är förbaskat skönt att starta dagen med en springtur på löpbandet och avsluta med ett pulspass.


Kommentarer
Postat av: Anna

Man kan fika en hel del. Det har jag gjort :)

Postat av: Angelica Lindvall

Anna: Ja, fika skulle jag också göra! :D

2009-05-19 @ 10:07:03
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback