Same ol´ situation

Mötley Crüe var sinnessjukt bra i går, festivalens bästa spelning hittills och jag har svårt att tro att någon annan spelning kommer vara lika bra. De spelade alla sina hitlåtar och jag stod nästan längst fram som en annan groupie whore. Lite pinsamt med tanke på hur jag sågade Peace & Loves val av gammalt avdankat rockband och jämförde Tommy Lee med en valfri suput på Jussi Björling torg en lördagnatt. Ack, vad jag bedrog mig. Vince Neil, Mick Mars, Nikki Sixx och Tommy Lee är musikgenier.

Kanske beror min helomvändning av åsikt också på att The Dirt är en av de bästa böcker jag någonsin läst och genom att ha läst boken om deras liv så är jag sjukt imponerad av att de stod på scen i min hemstad, livs levande. De ser fortfarande ut som twenty and upcoming vad gäller musiken och scenspråket men deras ansikten som är fårade och hårt präglade av droger avslöjar deras rätta ålder. Men det viktigaste, de är fortfarande vid liv och det borde dom få någon slags medalj för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback