Magiskt Springsteen!

Jag har varit på mitt livs bästa konsert. Att det var Working on a dream tour för nya albumet märktes knappt. Visst, han körde ett par låtar från den nya skivan däribland fantastiska Outlaw Pete, My lucky day och Working on a dream men det kändes ändå som en Best of-turné. Jag höll på att sprängas av lycka när han spelade Badlands, River och Mony, mony. När han sedan spelade Trapped var lyckan fullkomlig för mig och en annan dalkulla i publiken.

"Woho! Han är grym! Jag vill ligga med honom! Nu!!!"


Jag gissar att den dalkullan var upphovskvinnan bakom plakatet "Bruce, ligga?" (visst då, Ida?). Att medelåldern bland publiken låg på 50-någonting och det faktum att Bossen faktiskt fyller 60 år i år brydde vi oss inte om. För jävlar vad Bruce Springsteen är grym. Bättre liveartist har jag aldrig sett.


Kommentarer
Postat av: L

För mig är Thunder Road alltid bäst! Hur coolt är det inte att vara 18 år och trumma för det bandet.

2009-06-08 @ 17:19:47
Postat av: Pär

Så du köpte samma tröja som jag? Tyder på att man har viss smak, trots allt. =)

Trapped hade varit jäkligt skoj att höra, men jag blir nöjdare och nöjdare med fredagens konsert.

Postat av: Angelica Lindvall

L: Ja, det var grymt, grymt, grymt! Och snacka om ballt sommarjobb att skryta om för polarna.. :P



Pär: Ja, du ser, du är inte helt tappad bakom en vagn alltså fast å andra sidan har jag aldrig varit någon trendexpert så du kanske inte ska bry dig alltför mycket.. ;) Men det var lätt den snyggaste t-shirten som såldes!!

2009-06-08 @ 19:45:52
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Gyrot

Lyllos.



Körde han Bobby Jean?

2009-06-09 @ 09:50:31
URL: http://www.gyrot.se
Postat av: Anonym

Hahahaha! Jag fick inte komma till denna gång! :( Men skam den som ger sig...;D

2009-06-09 @ 19:20:53
URL: http://jazzflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback