Kukat ur

Nyss hade jag ett roligt samtal. Jag ringde till fastighetsägaren för att be honom byta namnet i porten så att min post hamnar hos mig någon gång istället för hos killen i min gamla lägenhet. Han tyckte det var märkligt att de inte ändrat namnet än men sa sen att "det kan lätt kuka ur när det går via mäklare". Jag höll på att sätta kaffet i vrångstrupen men tycker ändå att det är något fint med 40-plussare som försöker vara coola och använda ett lika fult språkbruk som vi 20-någonting. Lite "I´m over 40 but trying to be young and do regular botox once a month".

Den här bloggen har för övrigt kukat ur men det är sommar, det är festival, det är kärlek, det är vänner, det är musik och glädje och det är precis så det ska vara. Men jag lovar att uppdatera bättre snart.

Kommentarer
Postat av: Gyrot

Farbror Gyrot vill veta hur det förhåller sig med oss 30-nånting som vill vara 20-nånting men ser ut som 19-precis. Får vi använda "kuka ur"?

Postat av: Liza

Känns skönt att slippa blogga så mkt ;) Fan det är sommar ju! Vem orkar sitta inne och blogga 24/7 ? Kenza, kanske.

2009-06-25 @ 08:35:20
URL: http://lizalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback