Istället för att städa

Så fyller jag i en lista jag stal av Beccö.

Matvanor:
Bästa maträtt?
Kycklingfilé, laxfilé, klyftpotatis, sallad
Bästa dryck? Ramlösa mango
Hatdryck och maträtt? Gin & tonic och kassler
Bästa alkoholdryck? Allt som är lättdrucket
Använder du smör på smörgås? Ja, annars är det ju ingen smörgås, doh!
Smågodis i färdiga påsar eller smågodis? Smågodis men ostbågar slår allt godis i världen
Favoritglass? Pecannötkola


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Hmm, var länge sen jag hade lust att shoppa men det varierar väldigt kraftigt, från kanske 200 spänn till eh, hela lönen... (men det har bara hänt EN gång, lovar! Okej, kanske två, tre gånger då..)
Har du mer skor än kläder? Nej
Favoritplagg? Klänning
Hatplagg? Ingen idé att säga något för då kommer jag bara bli hånad när jag själv använder det sen

Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du?
Jobbar
Vad vill du bli? Författare
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Jag älskar mitt jobb och min utbildning räckte till att ta mig dit
Är lönen viktigast? Nej

Boende:
Lägenhet eller hus?
Lägenhet
Framtidsplaner med boende? Precis köpt min första bostadsrätt och där planerar jag att bo ett par år, alternativt hyra ut i andra hand och resa jorden runt på en flotte
Litet eller jättestort? Nuvarande lyan är på 57 kvm men när jag blir "stor" ska jag ha en villa med fem rum och kök minst
Drömboende? Älvtomt
Landet eller mitt i stan? Landet såklart men en håla med affär, tack!
Mysigt eller sterilt? Mysigt men med öppna ytor

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nej
Är otrohet okej? Nej, gör slut istället
Älskar du någon? Ja
Betyder familjen mycket för dig? Den betyder allra mest
Är du lojal? Ja
Tycker du om att dricka dig full? Ja, jag har aldrig förstått det där med att "njuta" av ett glas vin, då dricker jag fan hellre läsk. Alkohol är till för att bli full.
Hemmafest eller gå ut på krogen? Hemmafest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback