Grateful

Hjälp, vad många gratulationer jag fick i går både via sms, telefonsamtal, brev (!) och på facebook. Ja, bara på nylleboken hade jag närmare 100 grattis-inlägg. Det värmde i hjärtat. 22 år är ju inte någon sensationell ålder, mer än att jag kan komma in på Bolanche utan att behöva flirta med vakten. 22 år. Inte illa pinkat. Jag börjar verkligen bli till åren nu. Står nog inte på förrän första gråa hårstrået dyker upp (med mitt bagage borde jag redan vara gråhårig!) och första bekymmersrynkan mellan ögonen.

Jag hade hursomhelst en mycket trevlig födelsedagsfest/inflyttningsfest i lördags (bilder kommer så fort jag fått ordning på bredbandet hemma!) och gårdagen, min födelsedag, var mysig med först besök av världens sötaste kusiner och därefter kom tvillingarna på besök och åt upp resterna av tårtan och kladdkakan.

Jag önskade mig ingenting i present utan ville att folk skulle skänka pengar till mitt volontärprojekt istället och det här är helt galet men nu har jag fått ihop 3000 kronor sammanlagt. Jag har redan fått veta vad jag kommer göra i oktober, jag ska bygga en lekskola i lera och halm. Det ska verkligen bli så roligt! Jag fick också massvis med andra bra presenter som verkligen skrek "Angelica", många vackra shabby chic-inspirerade saker, blommor, gudomligt gott te (tack Filippa, Jesper och Patrik!) och annat smått och gott. Ni är guld värda allihopa. Tusen, tusen tack! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback