Tystnaden förgör dig

Jag är så otroligt tacksam för allt stöd jag och min familj fått från släkt, vänner och grannar. Särskilt tacksam är jag över att bästa expojkvännen i världen fanns här redan kvällen det hände. Jag skulle knäckas på mitten om det inte vore för dig.

Sedan är jag mindre tacksam åt människor jag trodde var ens vänner som ännu inte hört av sig. Bäsna är en liten by där alla känner alla och rykten vandrar fort från mun till mun. Jag förstår att ni säkert känner er otillräckliga men jag tycker det är elakt att inte höra av sig överhuvudtaget. Ett futtigt sms om att ni i alla fall beklagar sorgen vore det minsta ni kunde göra men jag ska komma ihåg det nästa gång eran lillebror eller pappa dör. Nej, förresten, det ska jag inte för jag har någonting, hmm, vad kallas det nu igen..? Empati.

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh Angelica,

kan verkligen tänka mig in i det där..Jag finns här och tänker på dig iaf, och på din familj, och på Simon.



Kramar i massor

Postat av: Moster Anneli

Hejsan Gumman!

Jag håller med dig i ditt uttalande.Jag trodde att alla människor visste vad EMPATI betyder.Bara ett sms där det står tex. tänker på er eller kram!,kan betyda så mycket.Jag finns bara ett telefonsamtal bort.Kram till dig,syrran och Niklas//Moster

2009-01-26 @ 18:13:31
Postat av: Dennis "gamla klasskamrat" ;)

Förstår dej angelica, men tänk istället på dom som bry sig om Er!lägg inte tankar och energi åt andra hållet, bli nog bara värre..Tänk ostbågar ;)

2009-01-26 @ 18:35:39
Postat av: Liza Lindvall

Det är oftast så när det händer något tragiskt som man vet vilka som är riktiga och nära vänner. Det är dom som bryr sig, helt enkelt. Men tänk inte på dom som inte gör det :) Är det värt det? Tänk på alla som älskar er och som verligen bryr sig. Jag tänker på dig hela tiden i alla fall. Jag till och med drömmer om er! saknar dig massor.. Kramar!

2009-01-26 @ 20:49:14
URL: http://lizalicious.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Carro: Tack vännen, vi måste ses i Sthlm i år. :)

2009-01-26 @ 20:52:04
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: Angelica Lindvall

Moster Anneli: Favoritmoster.. vad skulle jag göra utan dig? ;)

2009-01-26 @ 20:53:37
URL: http://angelica1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback