Pajkastning är ju kul!

Padawan är tillbaka.

"Någon känner kanske igen mig från min tidigare blogg, gör ni inte det så har ni egentligen inte missat något. Det var mest pajkastning på dagisnivå. Fast även sånt kan förvisso vara kul ibland.. Mest minnesvärt var det förstås när jag smädade självaste Blondinbella (ni vet, den blonda 14:åringen som får oförtjänt mycket uttrymme i mediabruset och som ska vara med och svänga med de mulliga och lurviga i TV4:s lågvattenmärke Let´s Dance. Svullen är hon också, ser ut som en hamster som lagrar inför vintern. Jaja, skitsamma, jag ska hålla mig borta från billig pajkastning. Bytheway, jag slog nog precis världsrekord i lång parentes)  och blev dödslistad på hennes blogg."


Kommentarer
Postat av: Christian

Vi tackar ödmjukast för reklamen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback