Mitt förhållande till gula bågar

Många har sänt fina handskrivna brev, kort, blommor och skickat korgar med mat och bakverk till min familj under vår tragiska period. En något mer ovanlig gåva är ostbågar som jag fick på posten i fredags av Lill-Emma. Trots att vi inte är nära vänner så vet hon exakt vad som piggar upp mig. Och det är inte bara hon som vet om min förkärlek för gula ostkrokar. Jag fick även en ostbågspåse av min gamla högstadieklass. Ni är underbara hela högen och själv blir jag bara fetare och fetare. Nästa gång får ni gärna skicka med en PT. ♥


Kommentarer
Postat av: Emma Larsson Westermark

En PT kommer nästa fredag på posten ;) Skickar med Daniel Westling i ett paket, självklart med kungen på frimärket, för lite av ett lyxåk lär han väl få. Kommer att vara i Bäsna/Borlänge från och med 5 februari till den 8 februari. Vet inte alls hur du kommer att må då precis runt begravningen, men du vet att jag finns där i närheten då i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback