Ett pussel av trasiga bitar

Simon har strategiskt valt ut personer i hans närhet som han älskat och lämnat pusselbitar under hela förra veckan fram till det hände.

Jag fick veta musiken Simon ville ha på sin begravning.
Mamma fick veta blommorna Simon ville ha på sin begravning.
Simons bästa kompis fick veta att Simon ville ha en jordbegravning
.

Men han var så lugn när han berättade det. Som om han bara sagt det i förbifarten i samband med gammelmorfars begravning som är i morgon. Ingen anade någonting den här gången. Simon var lycklig.

Han fick en bra uppväxt även fast vi alltid daltat med honom, minstingen i familjen. Men ingen kan styra över gener och tyvärr fick Simon för mycket gener från pappa. För mycket svarta tankar, för mycket smärta. Jag önskar att vi hade kunnat dela på dom generna. Jag önskar att Simon hade fått mer styrka och orkat kämpa vidare när allt är färgat i gråskala.

♥ Aldrig ska jag sluta älska dig. ♥




Backyard babies- Things to do before we die

How can I make it on time
There seems to be no reason no rhyme
Can you face another day
When you have nothing left to do or to say

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänker på denna låten när jag läser: http://www.youtube.com/watch?v=FOxe6yiilBg



Takida - Reason to cry



"All I want

All I need

Is to make you breathe



Yeah you failed somehow

But I know that you tried



And you're not coming back

I got a reason to cry"



Jag tänker på dig och din familj. Hoppas att ni ska kunna ta er igenom detta och en dag bara le när ni tänker på Simon, tänk på alla underbara stunder ni haft tillsammans.

2009-01-15 @ 11:16:08
Postat av: Liza Lindvall

Det kändes skönt att vara hos dig igår! Tänker på er hela tiden.. Vi ses snart igen :) I helgen ska vi mysa och kolla på film!! Kramar. Älskar dig!

2009-01-15 @ 12:32:16
URL: http://lizalicious.blogg.se/
Postat av: Amanda

R.I.P.. kände han inte alls, men tänker på han endå :c

2009-01-15 @ 17:53:07
URL: http://depalmas.blogg.se/
Postat av: Lisa Hedin

Hej gumman. Jag är nån stans glad att inte Texas är kvar som dagbarn hos Gunnel. Hur skulle jag någonsin ha kunnat förklara för Texas att hanns idol Simon inte längre finns.. Han som tog med honnom och sparkade boll, spelade trummor och åkte på den häftiga crossen. Men Texas har tur, för i hanns värld finns Simon än, och jag tänker låta honnom göra det. Tänker på er hela tiden gumman.. Krama om mamma från oss// Lisa och Texas

2009-01-15 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback