Viktlöst!

Jag tror inte riktigt på att väga sig hela tiden, bästa måttet på om man blivit smalare eller inte är ju att prova sina skinny jeans som var för små för ens ena lår förra våren. Nu sitter de perfekt. Eller nja, lite bukfetma finns ju fortfarande kvar men det ska vi väl lotsa bort innan badsäsongen.

Jag tycker faktiskt om min mage. Den funkar perfekt, krånglar aldrig. Det är ju inte magens fel att den blivit rund, det är för tusan mina händer, tankekraft och mun som är de stora bovarna i dramat. Jag är tjejen utan karaktär. Det finns inget mellanting för mig, antingen svälter jag eller hetsäter. Och inget av det är bra. Men den här dieten är i alla fall den bästa jag testat, jag äter mig mätt och hinner aldrig bli hungrig förrän det är dags att äta igen. Hur bra är inte det?


Bröd, socker, pasta och ris är strängt förbjudet enligt LCHF-läran men Finn crisp är godkänt.


Kommentarer
Postat av: Emma Larsson Westermark

Åh, Finn Crisp är så gott! Jag funderar på att testa denna LCHF diet för att slanka till mig lite nu när avklädda säsongen börjar närma sig. Jag har absolut ingen karaktär och noll självdisciplin. Hoppsan, ett litet chips.... Mmmm, en bulle, men oj, han bjöd ju... Du förstår, det råkar bara slinka ner! Antingen äta hur fan som helst eller hetsbanta. I LCHF verkar man få äta jäkligt gott och så länge jag får äta sådant som är gott och hålla mig mätt så bör jag väl också kunna förlora en liten del av mitt bukfett? Och annat fett med för den delen.

Postat av: Lisa Andersson

Hej Angelika! Jag tänkte bara höra om finncrisp ute i affären är tillåtet? För att det var ca 65kolhydrater i detta..sen ser jag att förpackningen här ser annorlundare ut att det är en finsk flagga på..Mvh Lisa

2009-03-01 @ 17:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback