Very childish

Jag har alltid varit lillgammal på ett ganska drygt sätt. Samtidigt som jag är otroligt barnslig och omogen i andra sätt. Mina senaste shoppingfynd visar min barnsliga sida.

   


Stampe och Bambi är mina favoriter. Jag är också förtjust i allt med blommor på (fast då är jag mer kärring än ett barn va?) och helst av allt skulle jag vilja ha Långben på en tröja men hittade bara den här med Musse. Fast nu får jag faktiskt sluta shoppa linnen och t-shirts. Men det är i princip det enda jag fortfarande tycker är kul att köpa. Byxor är inte kul att köpa om man fått graviditetskilon utan att ens vara gravid. Heh.


Kommentarer
Postat av: Liza

Säg vart du köpt det blommiga linnet!!! Det var supersnyggt :D

Postat av: Angelica Lindvall

Liza: På Åhlen´s för 79 pix, det är rea så du får skynda dig dit och se om de finns kvar! :)

2009-02-03 @ 12:48:50
URL: http://angelica1987.blogg.se/
Postat av: nina

typiskt dig!!

...och vet du, varje gang jag gar in pa zara, och far se pa den dar t-shirten som du kopte nar du var har, tanker jag pa dig och ler...

min lilla lilla angelica.

2009-02-03 @ 18:25:43
Postat av: Moster Anneli

Hejsan Gumman!

Allt klär en skönhet.

Stora kramar//Moster

2009-02-03 @ 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback