Små stunder av lycka

Små stunder av lycka finns det även i en vardag som för tillfället är svart. Jag är tacksam för människor som finns i min omgivning, familj och vänner som finns där för en i glädje och sorg, tacksam och glad över att jag får jobba med det jag älskar och tacksam för att kärlek är starkare än hat.

Det här börjar likna ett tårdrypande Oscarsstal men kort och gott kan jag säga att jag tycker så himla mycket om mina vänner, min familj och mina kollegor. Utan er vore den här tuffa perioden i mitt liv inte värd att ta sig igenom. Tack allihopa, ni är underbara. ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är underbart att känna att man har människor som bryr sig. =)

2009-02-26 @ 11:48:36
Postat av: Kelly

nej va skoj! de måste jag kika på! :)

Postat av: Mia

Jag är inte sen att ta åt mig! Haha.. du betyder mer än vad du kan förstå vännen! =)

2009-02-26 @ 12:24:45
URL: http://mya.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du är en sådan fin liten person, Jag är bara ett samtal bort. Tycker så mycket om dig.

2009-02-26 @ 18:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback