Mynta i käften och darr i benen

Jag drack världens godaste Mojito i går på S1 i Borlänge. Det är ju helt galet, jag förväntar mig ingenting från bartendrarna i Borlänge då de flesta blandar fel men jäklar så god drinken var! Helt perfekt. Det smakar fortfarande mynta i käften.

Alexzandra har åkt hem, det blev en snabbvisit, men vi hann med mycket på 18 timmar. Middag, filmmys, fika och shopping. Jag har hittat perfekta outfiten för i kväll, visar bild senare om jag hinner!

Efter att jag skjutsat Alexz till tåget så sprang jag en halvmil på gymmet (det är fan stort för att vara mig, latmasken no. 1!) och körde lite hantlar. Jag darrade i benen efteråt, mycket skön känsla. Innan sommaren ska jag klara av att springa en mil utan att dö.



Hur ser er lördag ut? ♥

Kommentarer
Postat av: Millie

snacka om viljestyrka, det där med att springa en mil utan att dö!



jag gillar verkligen att läsa din blogg för du verkar så stark, veta vad du vill och du har, helt klart, en klädsmak man kan dö för. du är inspirerande tycker jag, kommer absolut fortsätta läsa din blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback