Msn-konversation med exboyfriend

HANSSON säger:

En ny tjej på jobbet beskrev mig för Stoffes flickvän... för jag berätta att jag kände hon, då sa hon: han är lång o grov o mörkhårig... kan bara instämma!

Angelica säger:

HAHAHAHA, hon måste ha ljugit sig blå, mörkhårig var väl det enda hon prickade in

HANSSON säger:

Hon pricka in alla mina sidor

Angelica säger:

Hehe, in your dreams baby

HANSSON säger:

In every girls dream

Angelica säger:

Nä, men jag drömde faktiskt om dig i natt!

HANSSON säger:

En våt dröm?

Angelica säger:
Nej, jag har för mig att vi dog båda två...
HANSSON säger:
Lät inte som en bra dröm

Angelica säger:
Nej, usch, det var hemskt... det var en bilolycka

HANSSON säger:
Måste varit du som körde...




Vi hade inte kunnat varit tillsammans en dag längre. Vi gnabbas ju värre än ett gammalt pensionärspar!

Kommentarer
Postat av: denise

haha ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback