Kluven

Jag är kluven i det här bloggandet. Jag tycker ju om att skriva men vågar inte ge en äkta bild av mig själv i bloggen. Det är svårt att vara personlig utan att vara för privat. Jag önskar jag kunde välja ut mina läsare så jag slipper puckon men tyvärr är det omöjligt såvida jag inte gör den lösenordsskyddad men vem orkar skicka ut lösenord till alla läsare? Inte jag i alla fall. Kanske borde skaffa en assistent. Eller så förbjuder jag kommentarer men det är ju också trist. Bloggen är ju till för att diskuteras och ifrågasättas. Hur ska jag egentligen göra? Jag får återkomma i frågan.

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Är oxå i det där dilemmat. Har under mina 2½år med bloggen aldrig aldrig aldrig fått så mkt bittra,elaka,oförstårliga kommentarer som senaste månaden. Undrar om det är världskrisen, att folk sitter hemma och är arbetslösa och inte har bättre för sig än att trycka ner andra. Bloggandet har inte alls varit lika roligt senaste veckorna när man varje gång man loggar in har nått bitter´t påhopp från nån anonym jävel. Fortsätter det så här tänker jag ändra så att jag själv godkänner kommentarerna, Vilket vore jävligt trisst!! Men vad gör man när man inte kan skriva om varken, fikor,träning, melodiefestivalen, mat, party utan att det är fel i någons ögon. Helt otroligt irriterande vilket fall som helst.

Postat av: Anonym

Du tycker ju att det är kul att skriva, och vi är många som uppskattar din blogg. Fortsätt skriva! :)

2009-02-11 @ 17:58:16
Postat av: Emma Larsson Westermark

Jag tycker att du ska göra precis hur du vill med bloggen, det du känner för. Du skriver så otroligt bra, även om det är mycket smärtsamt att läsa dina sorgfyllda inlägg. Jag förstår inte vilka jävla idioter det finns där ute som lägger ner tid på att skriva elaka kommentarer. Jag förstår inte ens hur de har mage till att göra något sådant, och jag lär nog aldrig förstå det heller. Även om det är till för att diskuteras så är det inte på något sätt någon rättighet att vara elak, så jag tycker inte att det är fel att förbjuda kommentarer. Bort med alla idioter!

2009-02-11 @ 21:10:42
URL: http://larssonwestermark.blogg.se/
Postat av: poos

du är fin i verkligheten, så varför ens tveka?

2009-02-11 @ 23:31:46
URL: http://poos.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback