Just i dag är jag stark, just i dag mår jag bra

När någon frågar "Hur mår du" svarar man automatiskt "Bra" men den frågan har fått en helt annan innebörd. Nu svarar jag istället "I dag är det en tung dag" eller "Just i dag mår jag hyfsat".

Samtidigt försöker jag fokusera på nuet, jobbet, mig själv, min familj, mina planer. Men det är svårt när hjärtat vrids i plågor och kroppen är ett enda tomt skal.

Jag vet att med tiden kommer det bli lättare att andas och såren läkas men jag vet också att kvar blir fruktansvärt fula ärr. Jag vill ju bara bli hel igen.

Kommentarer
Postat av: mamma

jag tänker på er och kan nästan sätta mig in i er situation därför gör detta ännu mer ont.massor mer kramar som ni inte får i morgon

2009-02-05 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback